Friday 27 April 2012

Aku ni kejam kan??

    yes i know kwn2 k kt dearhaniey especially bloggers tgh bengang2 giler psl entry post ak yg td tu.. rmi ckp yg mulut ak ni mulut longkang apa smua.. mmg la ak trasa gk tp ak just take it positif n pengajaran.. walaupun ak sebenarnya byk mentioned nama2 kt dlm chat tu.. even my name also ade kt situ.. by da way, ingt nama yg ak mentioned tu nama korang bdua je ke? org len pun ade gk yg gabung nama jd mcm tu.. nama ak sndiri ada ak mentioned kt situ.

npe ak tulis entry tajuk mcm ni?? sbb mmg ak ni kejam.. sgt2 kejam.. ak kejam sbb bwt kwn2 ak mcm tu.. tp nk bwt mcm mn.. terlajak perahu boleh berundur.. terlajak kata badan binasa.. perumpamaan tu mmg sgt kena la ngan diri aku.. ak nk komen apa2 pun dh x leh sbb bnda tu dh happen.. 


mmg ak berdendam ngan slh sorang drpd nama2 yg ak mentioned tu.. entahlah sbb apa ak pun x phm... ak slalu sgt x puas hati ngan org tu.. asyik nk cr slh org tu jek.. dendam ak kt bdk tu mmg sgt2 byk.. ak x tau apa yg leh bwt ak puas hati.. ade jek yg ak x puas hati.. jeles?? maybe.. ak rse sbb ak jeles yg bwt ak jd mcm tu.. ak jeles sbb ak x dpt apa yg ak nk.. 


aku sgt kejam kn?? sbb nk hancurkan hubungan org len.. ak bknnye x bahagia.. ak bahagia.. sgt2 bahagia.. ak dpt apa yg ak mahu.. tp ak x leh org tu dpt kebahagiaan lbh drpd apa yg ak dpt.. mcm bdk2 pun ade ak ni.. sumer nk lebih...


aku kejam kan?? sbb x hargai apa yg kwn2 ak dh bg kt aku.. dorang dh sudi berkawan ngan ak.. kasi ak join dorang skype apa smua tp ak balas dorang mcm tu.. kejam btol ak ni.. x prnh hargai apa yg org dh bg.. 


apa2 pun now ak just relek n tenang jek.. biar org nk ckp apa pun sbb bnda tu ak yg bwt salah.. ak jadikan bnda tu sbg pengajaran kpd ak yg kre masih lg budak baru belajar kt dlm blog ni.. dh mcm descrption kt blog ak jek CERITERA BUDAK BARU BELAJAR...


kpd sumer kwn2 blog ak yg mmg trasa hati sgt2 ngan aku.. FROM DEEP OF MY HEART.. AKU MOHON MAAF SGT2 KT KALIAN SEMUA SBB AKU DAH KHIANATI PERSAHABATAN KITA.. AKU HARAP KORANG DPT MAAFKAN AKU..







 


1 comment: