Thursday 13 December 2012

gunung serapi..

Assalammualaikum..

            yg this event pun happen on october gk.. 1 week after program kt santubong.. 
just hiking jek..tapi kepenatannya mmg tuhan yang tau laa..bukan setakat penat jek..kesakitan di kaki juga..sigh.. org len 3 hari je dh ok blk kakinye.. aku plak 5 hari amik masa utk sembuh..
seyes kejang giler..jalan pun terhincut hincut sudaa..tp aku hanya gelakkan diri jelah..

            well, gunung serapi ni lokasinya kt Matang, Kuching. Gunung Serapi ni mengikut mitosnya la (cerita org srwk) ia ade kaitan dgn gunung santubung. if gunung santubong itu story nya psl puteri santubong n puteri sejinjang.. maka gunung serapi ini pula adalah puteranya krenye gunung serapi ni adalah putera serapi.. (apa yg diketahui la.. nnti next entry i will story more about this.. nk kne google dlu)..

apa2 pun usha2 ye gmbr2 ni..

kubah national park..

me and us

ours

starting da hiking

myiez, juju n cik dya

them

pada ketinggian 1500ft. judy, juju,rocklyn, iem, cik dya n aku

mereka request ini gmbr..
bak kata ckgu jarah " org yg amik gmbr ni pun da nk jatuh pengsan daa"..
aku la tu (seyesly ak rse nk jatuh da mse tu)

berehat sbntr di tgh jalan..

da smpi ke puncak.. relek2..

muka xde perasaan jek aku ni

girlfrendss.. erk?? sesat someone disitu

pendaki2 terhangatt di pasaran.. erk??

we are the champion..


geng2 terakhir turun dr puncak

pit stop kt ketinggian 2400 kaki. with mr fahmi n mr rushdie..

meneruskan perjalanan utk turun..

baca dgn teliti yerr

again.. pit stop..

No comments:

Post a Comment